Rešavanje reklamacije za robu kupljenu ONLINE u 3 koraka


Kupac može da izjavi reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava usled nesaobraznosti robe ugovoru i prava po osnovu garancije, kao i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka. Radi efikasnog rešavanja, molimo Vas da ispoštujete proceduru navedenu u produžetku.
Prvi korak 1. Kontaktirajte nas i iznesite sve detalje Vašeg eventualnog problema sa kupljenim proizvodom na neki od sledećih načina:
  • pozivom na telefonski broj našeg odeljenja za podršku i pomoć korisnicima RMA: 021/3100-355 ili 021/3100-359 (radnim danom 9-16h); ili
  • putem 'kontaktirajte nas' obrasca, pri čemu Vas molimo da navedete Vaše kontakt podatke i broj narudžbine, kao i detalje o primedbi; ili
  • pisanim putem, na adresu Prodavca: Hajduk Veljkova 11, 21000 Novi Sad
Drugi korak 2. Ukoliko se usaglasimo da je povrat robe neophodan, pozovite isključivo PostExpress kurirsku službu i pošaljite robu na našu adresu, o našem trošku. Paketi poslati putem drugih kurirskih službi neće biti preuzeti i biće Vam vraćeni.
Treci korak 3. Nakon pristizanja robe i njene detaljne provere, bićete ponovo kontaktirani od strane naše RMA službe radi dogovora o načinu rešavanja reklamacije.
Hvala na razumevanju.

Za Više informacija o rešavanju reklamacija posetite Reklamacije i pritužbe