Reklamacije i pritužbe


PRITUŽBE POTROŠAČA

Eventualne pritužbe na kvalitet proizvoda Vas molimo da podnesete u prodajnoj jedinici u kojoj je kupovina i obavljen. Ukoliko ste proizvod kupili u nekom od naših maloprodajnih objekata, molimo Vas da i reklamaciju podnesete u istoj poslovnici, uz obavezan fiskalni isečak ili slip - kako i nalaže zakon o zaštiti potrošača. Ukoliko je proizvod kupljen putem našeg online portala (webshop-a), Vaš prigovor možete podneti u pisanoj formi na mejl adresu iz kontakt forme, ili putem 'kontaktirajte nas' obrasca, pri čemu Vas molimo da navedete Vaše kontakt podatke i broj narudžbine, kao i detalje o primedbi. Zakon ne obavezuje trgovca da za web prodaju izdaje fiskalne isečke. 

Potrošač može u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora da bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor, pri čemu vraćeni proizvod mora biti u fabričkoj ambalaži, bez ikakvih nedostataka, u kupljenom stanju. U tom slučaju, po Zakonu o zaštiti potrošača, trošak dostave pada na kupca.