Maksimalna brzina: 20km/h
Domet: 20km
Snaga motora: 250W
Baterija: 5200mAh
Nosivost: 100kg
Maksimalna snaga 500W
Nagib uspona 10%
Mi Električni trotinet Essential dizajniran je za ljude koji žele jednostavnost i lakoću.
Koristi aluminijumske legure visoke čvrstoće, tako da je neto težina trotineta samo 12kg, što olakšava prevoz i nošenje.
Elegantna, glatka struktura, dugačak, stabilan volan i pneumatske gume za apsorbovanje udara osiguravaju ugodno i stabilno iskustvo vožnje.
Zahvaljujući genijalnom konstrukcijskom dizajnu, Mi Električni trotinet Essential se može sklopiti u samo 3 sekunde.
Preklopljena visina je samo 49cm. Vozilo je kompaktno i zauzima manje prostora, olakšavajući nošenje.
Pametna konekcija za više funkcija
Povežite trotinet na Mi home aplikaciju i pristupite statistikama vožnje, stanju baterije ili dostupnim ažuriranjima.
Novi sistem za uštedu i povrat energije
KERS (Kinetički sistem za povrat energije) - Dok kočite ili ne držite gas, obnavljate bateriju za još dužu vožnju.
Kočite jednom, aktivirajte dve kočnice
E-ABS sistem kočenja za prednji točak i velika disk kočnica za zadnji točak. Obe se aktiviraju istovremeno, skraćujući put kočenja i čineći vožnju sigurnijom.
8.5" pneumatske gume nove generacije
Otpornost na bušenje i robusnost su sveobuhvatno poboljšani, a performanse pneumatika otpornog na eksploziju takođe su znatno optimizovane.
Izdržljivost 8.5" guma povećana je do 3 puta.
Ne samo da omogućava neometanu vožnju po ravnim putevima, već je i vrlo udoban za vožnju po neasfaltiranim putevima poput šljunka, zemljanih puteva i trave.
Novo zadnje svetlo je veće i olakšava drugima da ga uoče, omogućavajući vam da vozite sigurnije noću.
Potpuno novi 2W farovi imaju visoku osvetljenost i bacanje svetla dostiže 10 metara.
Ugao osvetljenja je optimizovan da ostane ispod vidne linije kako bi se sprečilo zaslepljivanje farovima.
*Testirano pod uslovima da je snaga dovoljna, sa opterećenjem od 75 kg, na 30°C, 70% vlažnosti, nivo 3 brzine vetra, pritiska u gumama od 50psi, na ravnom putu, u pešačkom režimu ispod 15km/h ujednačene brzine. Stvarni rezultati mogu da variraju na osnovu razlika u temperaturi, opterećenju, brzini vetra, uslovima na putu i drugim faktorima.